Det er det email flows skal handle om. Kommunikation.
Vores færdigbyggede email-flows er skræddersyet til at øge engagementet og konverteringerne. Spar tid og få ekstremt hurtige resultater med vores automatiserede løsninger.
Vores e-mail flows fungerer bedst til forretninger som vil kommunikere ud til potentielle eller eksisterende kunder.
Mulighederne med email flows er uendelige og har du noget kommunikation i din forretning du gerne vil spare tid på, kan vi med garanti skabe en god løsning for dig.
Vores email flows er designet til at øge konverteringsraten ved at lede kunderne gennem en veldefineret kunderejse. Fra velkomstmails til forladte indkøbskurvs opfølgninger, til at række ud til potentielle kunder. Vores automatiserede email flows vil hjælpe dig med at omsætte potentielle kunder til betalende kunder.
Skab dybere engagement og forbindelse til dine kunder gennem personlige og relevante e-mail flows. Emails baseret på kundeinteresser og adfærd resulterer i højere åbnings- og klikfrekvenser samt en længere fastholdelse af kunder.
Spar værdifuld tid ved at automatisere gentagne opgaver. Vores færdigbyggede email-flows frigiver din tid til andre vigtige opgaver, samtidig med at det hele kører konsekvent og pålideligt i baggrunden.
Nu kan du bruge tid på hvad som rigtigt skubber din forretning i den rigtige retning.
Vores løsninger er fuldt skalerbare og kan tilpasses præcis efter dine behov og forretningens vækst. Uanset om du er en lille forretning eller en etableret virksomhed, kan vores email flows tilpasses dine behov. Vi garanterer dig at vi finder en løsning til dine opgaver.
Du kommer til at levere det rigtige budskab, til den rigtige person, på det rigtige tidspunkt. Segmentering og personalisering af de afsendte emails er baseret på modtagerens profil og adfærd. Dette øger chancen for at opnå de ønskede handlinger fra dine modtagere.
Vi har brugt vores email flows til vores egne forretninger og aldrig har det været en dårlig investering.
Vi tilbyder derfor en tilfredshedsgaranti som sikrer dig at du får et produkt du er forelsket i og som hjælper dig med at det vi lover.
I Gearing+ pakken får alle værktøjerne, produkterne og løsningerne du har brug for til at...
Email flow - Fuldt bygget og skræddersyet til din forretning.
Hjemmeside/funnels - Fuldt bygget og skræddersyet ud fra dine behov.
CRM system - Sammensat for dig og integreret med dit email flow + hjemmeside/funnels.
Gearing+ nyhedsbrev - Værdi i din indbakke hver uge, meget mere værdi end vores offentlige nyhedsbrev.
Ressourcer - Nye ressourcer hver måned.
E-bøger - Du får adgang til alle vores e-bøger.
Support - Din egen tildelte supporter som kan hjælpe dig med alle ændringer + spørgsmål du har.
Events - Adgang til fremtidige events med andre medlemmere fra fællesskabet.
Fra 10.599,-
Vi kan tilpasse pakken ud fra dine behov. Altså, har du ikke brug for CRM Systemet bliver pakkeløsningen selvfølgelig billigere for dig.
I alle vores e-bøger er der nogle ting du direkte ville kunne tage og implementere i din forretning.
*** Niche formularen & Det perfekte tilbud er primært til bureauer indenfor markedsføring, content creation, copywriting, hjemmesider etc. ***
Et e-mail flow er en automatiseret serie af e-mails, der sendes til modtagere baseret på deres handlinger, interaktioner eller tidspunkter. Det bruges til at lede modtagere gennem en foruddefineret proces eller konverteringstragt.
Et e-mail flow er en foruddefineret serie af e-mails, der udløses af specifikke begivenheder eller handlinger, f.eks. tilmelding, køb eller inaktivitet. En traditionel e-mail-kampagne sendes normalt som en enkeltstående besked til et bredere publikum.
Skriv her: [email protected] hvis der nogle spørgsmål.
Formålet med e-mail flows er at automatisere og personaliserer kommunikationen med modtagere baseret på deres individuelle adfærd eller trin i købsprocessen. Det hjælper med at forbedre engagementet, øge konverteringer og opbygge kunderelationer, samtidig med du sparer tid.
Effektiviteten af dine e-mail flows kan måles ved hjælp af nøgleindikatorer som åbningsrater, klikrater, konverteringsrater og tilbagevenden til hjemmesiden. Brug disse data til at analysere og optimere dit flow løbende.
Undgå at dine e-mail flows bliver forstyrrende ved at levere værdifuldt og relevant indhold på det rigtige tidspunkt. Brug også segmentering og opt-out muligheder, så modtagere kan tilpasse deres præferencer.
Ja, e-mail flows kan hjælpe med at forbedre kundeloyalitet ved at levere personlig kommunikation og værdifuldt indhold til dine kunder over tid.
Ved at opretholde kontakten, kan du øge kundeloyaliteten og øge gentagne køb.